دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جی.جی آبرامز یک سریال اقتباسی براساس سری کمیک‌های ‘’Madame X’’ می‌سازد

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، جی.جی آبرامز (J.J Abramds) به همراه آنجلا رابینسون (Angela Robinson) در نظر دارند تا تحت لیبل کمپانی Bad Robot یک سریال اقتباسی را براساس سری کمیک‌های مطرح شرکت دی‌سی تحت عنوان ‘’Madame X’’ برای سرویس استریم HBO Max بسازند؛ آبرامز مدیر عامل و موسس کمپانی مذکور است.

جی.جی آبرامز شخصا از آنجلا رابینسون نویسنده و کارگردان فیلم ‘’Professor Marston and the Wonder Women’’ در خواست کرده است تا نگارش فیلمنامه این پروژه را برعهده بگیرد و به تهیه کننده اجرایی نیز در پروسه تولید آن حضور یابد. همچنین گمان می‌رود که رابینسون برخی از قسمت‌های این سریال را نیز کارگردانی کند.

کمپانی Bad Robot طی سال‌های اخیر فعالیت زیادی را در زمینه تولید آثار مختلف بامحوریت شخصیت‌های دی‌سی داشته است و در حال حاضر نیز مشغول پیش‌برد مراحل پیش تولید فیلم جدید شخصیت سوپرمن است. ‌هم‌اکنون اطلاعات چندانی پیرامون این پروژه در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که تانهیسی کوتس (Ta-Nehisi Coates) فیلمنامه آن را نوشته است.

شخصیت مادام زانادو برای اولین در سال ۱۹۷۸ به طرفداران جهان کمیک‌های دی‌سی معرفی شده و در یکی از قسمت‌های انیمیشن سریالی ‘’Young Justice’’ نیز حضور یافته است. این انتظار وجود دارد که در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در مورد سریال ‘’Madame X’’ در دسترس قرار گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام