دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کمپانی مارول از شروع مراحل تولید دنباله فیلم ‘’Black Panther’’ خبر داد

thumbnail

بنابر اعلام کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس کمپانی مارول، مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم ‘’Black Panther: Wakanda Forever’’ به تازگی در آتلانتا آغاز شده است.

رایان کوگلر (Ryan Coogler) نگارش فیلمنامه و کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و مطابق گزارش منتشر شده می‌دانیم که اکثریت ستارگان فیلم اول در این اثر نیز بازخواهند گشت؛ البته باتوجه به مرگ ناگهانی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در سال گذشته به دلیل بیماری سرطان روده، مشخصا غیبت وی کاملا احساس خواهد شد.

چندی پیش لوپیتا نیانگ (Lupita Nyong’o) و مارتین فریمن (Martin Freeman) بازگشت‌شان را تایید کرده‌اند و کوین فایگی نیز به تازگی از بازگشت بازیگرانی نظیر دانای گوریرا (Danai Gurira)، لتیشا رایت (Letitia Wright)، وینستون دوک (Winston Duke)، آنجلا باست (Angela Bassett) و دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) خبر داده است.

تا به امروز اشارات چندانی به بازیگران جدید این سری صورت نگرفته و صرفا اعلام شده است که تنوک هوئرتا (Tenoch Huerta) ستاره سریال ‘’Narcos: Mexico’’ یکی از ستارگان جدید این دنباله خواهد بود. فیلم ‘’Black Panther’’ با اکران در سال 2018 توانست به فروش کلی 1.3 میلیارد دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ESMAAIEL آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

سازندگان گفتن قصد ندارن چادویک بوزمن رو با CGI به فیلم اضافه کنن، پس حالا کی پلنگ سیاه میشه؟!
از اونجائیکه Shuri خواهره تچلا در کمیکها پلنگ سیاه میشه، احتمالش هست تو این فیلم هم Shuri بعنوان جایگزین تچلا پلنگ سیاه بشه.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام