دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جین اسمارت در فیلم ‘’Babylon’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

اتفاقات فیلم جدید و مورد انتظار دیمین شزل (Damien Chazelle) که تحت عنوان ‘’Babylon’’ شناخته می‌شود، در دوره عصر طلایی هالیوود رخ خواهند داد و بنابر اعلام وبسایت هالیوود ریپورتر، این‌گونه به نظر می‌رسد که مذاکرات نهایی با جین اسمارت (Jean Smart) که سابقه حضور در دوره زمانی مذکور را در کارنامه دارد، انجام شده و این بازیگر به جمع عوامل این اثر پیوسته است.

مطابق اطلاعات موجود، جین اسمارت ایفاگر نقش یک خبرنگار با نفوذ خواهد بود، اما هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان این فیلم در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که اتفاقات آن در دهه ۱۹۲۰ و زمانی که هالیوود از دوره ساخت آثار صامت به تولید فیلم‌های دیالوگ محور روی آورده است، جریان دارد.

برد پرت (Brad Pitt)، مارگو رابی (Margot Robbie) اولیویا وایلد (Olivia Wilde)، توبی مگوآیر (Tobey Maguier) و فیبی تانکین (Phoebe Tonkin)، جوان آدپو (Jovan Adepo)، کاترین واترسون (Katherine Waterson)، لی جان لی (Li Jun Li)، لوکاس هاس (Lucas Haas)، روری اسکاول (Rory Scovel)، اریک رابرتز (Eric Roberts) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) دیگر ستارگان تایید شده برای این اثر به شمار می‌روند.

مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم ‘’Babylon’’ در حال انجام است و در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق برخی سالن‌های منتخب سینما منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که این اثر در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) به صورت عمومی عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام