دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جمیلا جمیل حضورش را در سریال ‘’She-Hulk’’ تایید کرد

thumbnail

پس از گذشت چندین هفته از انتشار اولین شایعات پیرامون حضور جمیلا جمیل (Jameela Jamil) در سریال ‘’She-Hulk’’، ستاره سریال کمدی ‘’The Good Place’’ به تازگی مشارکتش در این پروژه را از طریق حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرده است.

درحالی‌که هنوز مشخص نیست جمیلا جمیل ایفاگر نقش چه شخصیتی در جریان سریال مذکور خواهد بود، گمان می‌رود که او در قالب شخصیت تیتانیا یکی از دشمنان اصلی شی-هالک در کمیک‌ بوک‌های مارول است، حضور می‌یابد. می‌دانیم که مراحل فیلمبرداری این سریال از ماه آپریل و به سرپرستی جسیکا گائو (Jessica Gao)‌ آغاز شده است؛ گائو نگارش فیلمنامه این سریال را نیز برعهده داشت است.

تاتیانا مازلینی (Tatiana Maslany) ایفگر نقش اصلی سریال ‘’She-Hulk’’ خواهد بود و بنابر آن‌چه که کمپانی مارول تا به امروز اعلام کرده است، می‌دانیم که در جریان این اثر، مارک رافلو (Mark Ruffalo) در قالب شخصیت بروس بنر/هالک بازخواهد گشت. ناگفته نماند که تیم راث (Tim Roth) ایفاگر نقش منفی فیلم ‘’The Incredible Hulk’’ نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

کت کویرو (Kat Coiro) به همراه آنو ولیا (Anu Valia) کارگردانی قسمت‌های سریال ‘’She-Hulk’’ را برعهده دارند. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام