دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’The Wheel of Time’’ آغاز شد

thumbnail

بنابر اعلام حساب رسمی سریال مورد انتظار  ‘’The Wheel of Time’’ در شبکه اجتماعی توییتر، مراحل تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال طی روزهای گذشته و به کارگردانی توماس نپر (Thomas Napper) آغاز شده است. شروع مراحل تولید فصل جدید این سریال در حالی رخ داده که هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فصل اول‌ آن از جانب سرویس استریم آمازون پرایم اعلام نشده است.

سریال ‘’The Wheel of Time’’ براساس سری کتاب‌هایی به همین نام، نوشته رابرت جوردن (Robert Jordan) ساخته خواهد شد و میزان گستردگی داستان این مجموعه که از ۱۴ کتاب مختلف تشکیل می‌شود، به حدی است که مشخصا می‌تواند این سریال را به یکی از برجسته‌ترین آثار تلویزیون تبدیل کند.

ریف جادکینز (Rafe Judkins) که به عنوان تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه در پروژه سریال‌هایی همچون ‘’Chuck’’ و ‘’Agents of S.H.I.E.L.D’’ حضور یافته است، به عنوان شورانر این سریال شناخته می‌شود. می‌دانیم که روزمند پایک (Rosamund Pike) ایفاگر نقش اصلی این سریال خواهد بود و در کنار وی ستارگان دیگری همچون مادلین مادن (Madeleine Madden)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford)، بارنی هریس (Barney Harris)، زوئی رابینز (Zoe Robins) و جاشوآ استرادوفسکی (Joshua Stradowski)  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول این سریال در قالب شش قسمت ساخته شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام