دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیمز گان آماده ساخت یک کراس اور میان شخصیت‌های دی سی و مارول است

thumbnail

جیمز گان (James Gunn) کارگردان برجسته سینما که با ساخت سری ‘’Guardians of the Galaxy’’ و فیلم ‘’The Suicide Squad’’ تجربه هم‌کاری با هر دو کمپانی محبوب دی‌سی و مارول را در کارنامه‌ کاری‌اش دارد، به تازگی از تمایل خود برای ساخت یک کراس‌اور میان شخصیت‌های مختلف کمپانی‌های مذکور خبر داده است.

در جریان مصاحبه اخیر این فیلم‌ساز با برنامه Jakes’ Take در یوتوب، وی اعلام کرده که ایده‌هایش را با عوامل حاضر در کمپانی‌های نام برده، مطرح کرده است و در نظر دارد تا یک کراس‌اور را با محوریت شخصیت‌های هارلی کوئین با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) و گروت با صداپیشگی وین دیزل (Vin Diesel) توسعه دهد. جیمز گان در ادامه افزود:

«من صحبت‌های مختلفی را پرامون توسعه‌ یک کراس‌اور با عوامل کمپانی‌های دی‌سی و مارول انجام داده‌ام و نظرات ابتدایی آنها نیز با این ایده موافق بوده است، اما نمی‌توان با قاطعیت گفت که در آینده نزدیک، شاهد رخ دادن چنین پروژه‌ای خواهیم بود. قطعا توسعه چنین عنوانی می‌تواند رضایت اکثریت مخاطبین را جذب کند.»

فیلم ‘’The Suicide Squad’’ در تاریخ ۶ آگوست (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
ESMAAIELHamidrezaaa آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Hamidrezaaa
کاربر

اگر کسیم قرار باشه همچین فیلمی بسازه دوست دارم گای ریچی یا زک اسنایدر باشه

ESMAAIEL
کاربر

گای ریچی! روی چه حسابی اینو میگی؟
گای ریچی تجربه ایی در ساخت فیلم کمیک بوکی نداره و بهترین فیلمهاش هم همونایی هست که تو سبک فیلمسازی خودش ساخته مثل: قاپزنی یا جنتلمن ها.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام