دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران اصلی فیلم جدید فرنچایز ‘’The Haunted Mansion’’ مشخص شدند

thumbnail

درحالی‌که کم‌تر از یک هفته تا انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Jungle Cruise’’ زمان باقی مانده، کمپانی دیزنی اطلاعات تازه‌ای را پیرامون فیلم جدید فرنچایز ‘’The Haunted Mansion’’منتشر کرده است. بنابر اعلام کمپانی سازنده، لاکیت استنفیلد (LaKeith Stanfield) به همراه تیفانی هادیش (Tiffany Haddish) بازیگران اصلی این اثر خواهند بود. جاستین سیمین (Justin Simien) نویسنده آثاری همچون سریال ‘’Dear White People’’ کارگردانی فیلم ‘’The Haunted Mansion’’ را برعهده دارد و کیتی دیپولد (Katie Dippold) نویسنده برخی از قسمت‌های سریال ‘’Parks and Recreation’’، نسخه‌های ابتدایی فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده است.

دن لین (Dan Lin) به‌همراه جاناتان اریچ (Jonathan Eirich) تهیه کنندگان پروژه این لایو اکشن خواهند بود و این اولین باری نیست که آنها با دیزنی همکاری می‌کنند؛ اولین همکاری میان اریچ و لین با کمپانی دیزنی به پروژه لایواکشن ‘’Aladdin’’ بازمی‌گردد که توانست به فروش کلی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

اولین نسخه از سری آثار  ‘’Haunted Mansion’’ در سال 1969 تولید شده است و آخرین فیلم از این مجموعه به سال 2003 با هنرنمایی ادی مورفی (Eddie Murphy) بازمی‌گردد که توانست از مرز فروش 180 میلیون دلار در مارکت جهانی عبور کند؛ با این حال این عنوان هیچ‌گاه مطابق میل کمپانی سازنده یا مخاطبین ظاهر نشد و نمرات چندان خوبی را نیز از منتقدین دریافت نکرد.

گفتنی است که گیلرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro) کارگردان مطرح هالیوود، برای مدتی مشغول ساخت و نگارش فیلمنامه یک فیلم از مجموعه ‘’Haunted Mansion’’ با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) شد که درنهایت دیزنی به دلیل میزان خشونت و صحنه‌های ترسناکی که قرار بود تا در این اثر وجود داشته باشد، تصمیم گرفت که به منظور جذب هرچه بیشتر مخاطبین نوجوان به محصول جدیدش، از کیتی دیپولد برای نگارش فیلمنامه این عنوان که تلفیقی از ژانرهای کمدی و وحشت خواهد بود، استفاده کند.

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این عنوان در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام