دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصویر رسمی از سریال ‘’Hawkey’’

thumbnail

کمپانی مارول به تازگی و از طریق حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر، از اولین تصویر رسمی و تاریخ انتشار سریال مورد انتظار ‘’Hawkey’’ رونمایی کرده است. در تصویر منتشر شده، شخصیت‌های کلینت بارتون با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) دیده می‌شوند.

کمپانی سازنده همچنین اعلام کرده است که این سریال در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر ۱۴۰۰) به صورت انحصاری از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان این اثر در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که باتوجه به وقایع پایانی فیلم ‘’Black Widow’’، خطرات کاملا تازه‌ای شخصیت کلینت را احاطه کرده باشند.

از میان دیگر بازیگران حاضر در سریال ‘’Hawkey’’ می‌توان اشخاصی نظیر ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، فرا فی (Fera Fee)، الاکوآ کاکس (Alaqua Cox) و فلورنس پیو (Florence Pugh) را نام برد. مطابق اطلاعات موجود، می‌دانیم که ریس توماس (Rhys Thomas)‌ کارگردانی برخی از قسمت‌های این پروژه را برعهده دارد. کوین فایگی (Kevin Feige) به همراه ترین تران (Trinh Tran) و جاناتان ایلا (Jonathan Igla) تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند.

اولین تصویر رسمی سریال ‘’Hawkey’’ در بخش زیر قرار گرفته است:

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام