دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین تصویر رسمی سریال ‘’Lord of the Rings’’ منتشر شد

thumbnail

پس از گذشت مدت‌ها انتظار، سرانجام از اولین رسمی سریال مورد انتظار ‘’Lord of the Rings’’ رونمایی شده است. در کنار تصویر منتشر شده، سرویس استریم آمازون پرایم ضمن رونمایی از تاریخ رسمی انتشار فصل ابتدایی آن، اعلام کرده که مراحل تولید این فصل اخیرا به پایان رسیده است و آنها در حال آماده سازی مسائل مختلف برای توسعه فصل دوم این سریال هستند.

سریال  ‘’Lord of the Rings’’ در ابتدا حدود چهار سال قبل توسط کمپانی آمازون معرفی شده و می‌دانیم که فصل ابتدایی آن با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴۶۵ میلیون دلار توسعه یافته است. جی.ای بایونا (J.A. Bayona) سازنده فیلم ‘’Jurassic World: Fallen Kingdom’’، کارگردانی دو قسمت اول این پروژه را برعهده داشته است. از دیگر کارگردان‌های حاضر در این پروژه می‌توان به شارلوت برنداستورم (Charlotte Brandstorm) و وین چی یپ (Wayne Che Yip) اشاره کرد.

رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، نازنین بنیادی (Nazanin Bonyadi)، اوواین آرتور (Owain Arthur) و جوزف ماول (Joseph Mawle) از جمله ستارگان این سریال محسوب می‌شوند. تا به امروز اطلاعات بسیار محدودی پیرامون داستان این اثر در دسترس قرار گرفته است.

پخش فصل اول سریال ‘’Lord of the Rings’’ در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
inferno91 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
inferno91
کاربر

خدا کنه تا 11 شهریور 1401 زنده بمونیم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام