دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نیکولاس هولت به فیلم ‘’Renfield’’ پیوست

thumbnail

مطابق گزارشات تازه منتشر شده، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) به فیلم ‘’Renfield’’ که تحت لیبل کمپانی یونیورسال پیکچرز توسعه می‌یابد، پیوسته است. کریس مک‌کی (Chris McKay) که ساخت آثاری همچون فیلم ‘’The Tomorrow War’’ و ‘’The LEGO Batman Movie’’ را در کارنامه کاری‌اش دارا است، کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت.

رایان ریدلی (Ryan Ridley) فیلمنامه این پروژه را به رشته تحریر درآوره است و داستان آن پیرامون یکی از مریدان متعهد دراکولا جریان خواهد داشت که از توهمات و بیماری‌های روحی مختلفی رنج می‌برد. پیش از این، شخصیت رنفیلد در جریان فیلم ‘’Dracula’’ که توسط فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) ساخته شده، توسط تام ویتس (Tom Waits) به تصویر کشیده شده است.

هنوز اطلاعات چندانی نظیر زمان شروع مراحل فیلمبرداری یا تاریخ مقرر شده برای انتشار فیلم ‘’Renfield’’ از جانب کمپانی سازنده اعلام نشده است. نیکولاس هولت اخیرا در فیلم ‘’Those Who Wish Me Dead’’ با آنجلینا جولی (Angelina Jolie) هم‌بازی بوده است و به زودی در فیلم ‘’The Menu’’، در کنار آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) قرار خواهد گرفت.

این بازیگر بیشتر برای بازی در قالب شخصیت‌های ناکس و بیست در فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ و سری ‘’X-Men’’ میان مخاطبین شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام