دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

استیون لانگ از فیلمنامه فیلم ‘’Avatar 5’’ می گوید

thumbnail

در جریان مصاحبه اخیر وبسایت کولایدر با استیون لانگ (Stephen Lang) ایفاگر نقش آنتاگونیست فیلم ‘’Avatar’’ به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron)، وی صحبت‌هایی را در مورد دنباله‌های این اثر انجام داده و تاکید زیادی را روی کیفیت بسیار بالای فیلم پنجم داشته است.

استیون لانگ ضمن خودداری از ارائه هرگونه جزئیات به خصوص پیرامون داستان یا اتفاقاتی که برای دنباله‌های جدید این سری برنامه ریزی شده‌اند، به صورت مختصر پیرامون فیلمنامه فیلم پنجم این سری صحبت کرده است. بخشی از صحبت‌های این بازیگر به شرح زیر است:

«هنگامی‌که من خواندن فیلمنامه فیلم پنجم را به اتمام رساندم، نمی‌توانستم که جلوی اشک‌های خودم را بگیرم. از نظر من، فیلمنامه این فیلم یکی از بهترین‌های تاریخ سینما به شمار خواهد رفت. کیفیت و زیبایی آن غیرقابل توصیف است. من مطمئن هستم که مخاطبین نیز پس از تماشای فیلم پایانی این فرنچایز، چنین احساسی را خواهند داشت.»

درصورتی‌که اطلاع ندارید، باید خاطر نشان کنیم که استیون لانگ ایفاگر نقش منفی تمامی دنباله‌های تایید شده فرنچایز ‘’Avatar’’ خواهد بود. در سپتامبر سال ۲۰۲۰، جیمز کامرون اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم دوم این سری به پایان رسیده و این اثر در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱ دی ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

این بازیگر به زودی در فیلم ''Don't Breathe 2'' دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام