دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل تولید مینی سریال ‘’The Witcher: Blood Origin’’ آغاز شد

thumbnail

مراحل تولید و فیلمبرداری مینی سریال ‘’The Witcher: Blood Origin’’ که به عنوان پیش درآمدی برای سریال محبوب ‘’The Witcher’’ محصول سرویس استریم نتفلیکس طی سال گذشته معرفی شده، اخیرا در کشور انگلستان آغاز شده است و بازیگران جدیدی نیز به سایر عوامل حاضر در این پروژه پیوسته‌اند.

به گزارش وبسایت ددلاین، لنی هنری (Lenny Henry)، میرن مک (Mirren Mack)، ناتانیل کرتیس (Nataniel Curtis) و دیلان موران (Dylan Moran) بازیگران جدید این سریال محسوب می‌شوند. داستان این سریال هزاران سال پیش از سریال اصلی جریان دارد و به زندگی و اتفاقات مختلف پیرامون اولین شخص از گروه ویچرها می‌پردازد.

پیش از این حضور ستارگانی همچون جیکوب کالینز- لوی (Jacob Collins-Levy)، سوفیا براون (Sophia Brown)، میشل یو (Michelle Yeoh) و لیزی آنیس (Lizzie Annis) در این سریال تایید شده بود. دکلن د بارا (Declan de Barra) شورانر این سریال است و اشخاصی نظیر جیسون براون (Jason Brown)، شان دنیل (Sean Daniel) و مت اُ تول (Matt O’Toole) ‌به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند.

مینی سریال ‘’The Witcher: Blood Origin’’ در قالب شش قسمت تولید خواهد شد اما هنوز سرویس نتفلیکس از تاریخ رسمی انتشار آن رونمایی نکرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
MAZATARali_ah33 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
پدرو خوزه دونوسو
کاربر

ظرفیت ساخت چندین اسپین آف داره.البته باید خیلی احتیاط روش بکار بگیرن تا از مسیر خارج نشه

ali_ah33
کاربر

شدید واسش هایپ شده ام از همین الان




فیلم های بزودی

کانال تلگرام