دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«جیسون استاتهام» و «مگان فاکس» در جمع بازیگران «بی‌مصرف‌ها 4»

thumbnail

آخرین فیلم از مجموعه «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) در سال 2014 منتشر گردیده بود و اکنون «سیلوستر استالونه» و گروه بازیگران نامدار آماده‌اند تا بار دیگر به روی صحنه بیایند. چهارمین قسمت از مجموعه بی‌مصرف‌ها در مراحل اولیه تولید قرار دارد و استالونه، «جیسون استاتهام»، «دولف لاندگرن» و «رندی کوچار» آماده بازگشت به نقش‌هایشان هستند در حالی که «فیفتی سنت»، «تونی جایا» و «مگان فاکس» بازیگران جدیدی هستند که به فیلم اضافه می‌شوند.

«اسکات وا» قرار است که چهارمین قسمت از این مجموعه مهیج را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «اسپنسر کوهن»، «مکس آدامز» و «جان جوزف کانلی» کارگردانی کند. جزئیات مربوط به خلاصه داستان فیلم فعلاً محفوظ باقی مانده است؛ اما «هالیوود ریپورتر» عنوان کرده که اینبار فیلم بر روی شخصیت «لی کریسمس»، با هنرنمایی استاتهام، تمرکز دارد و مگان فاکس نیز یکی از بازیگران اصلی فیلم خواهد بود.

در چند وقت گذشته صحبت‌های زیادی در مورد ساخت قسمت چهارم بی‌مصرف‌ها شده بود و کارگردانان و نویسندگان زیادی برایش معرفی شدند. با این حال، واگ در حال آماده‌سازی برای شروع فیلمبرداری در ماه اکتبر می‌باشد و باید دید که آیا ستارگان نامدار فیلم‌های اکشن برای حضور در این فیلم آماده شده‌اند یا خیر. یکی از نمایندگان کمپانی «لاینزگیت» (Lionsgate) در مورد این فیلم گفت:« بسیار دیدنی خواهد بود که این ستارگان در یک فیلم اکشن کنار یکدیگر جمع می‌شوند؛ قسمت جدید این مجموعه هیجانات را بالا می‌برد و بزرگ‌ترین و پرماجراترین قسمت خواهد بود.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام