دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«مورگان فریمن»، «آل پاچینو»، «دنی دویتو» و «هلن میرن» در یک فیلم نوآر هم‌بازی شدند

thumbnail

از سری خبرهای داغی که از دل «جشنواره فیلم تورنتو» بیرون آمد، این است که بازیگران برنده جایزه اسکار شامل «مورگان فریمن»، «آل پاچینو» و «هلن میرن» به همراه بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار «دنی دویتو» قرار است در فیلمی به نام «اسنیف» (Sniff) هنرنمایی کنند. این فیلم قرار است پروژه‌ای شیک و زیبا در سبک فیلم‌های «نوآر» (Noir) باشد که توسط کارگردان برنده جایزه اسکار «تیلور هکفورد» کارگردانی می‌شود.

فیلمنامه این فیلم توسط «تام گری» نگارش شده که در آن دو نفر تحت شرایطی مشکوک در یک اجتماع بازنشستگی لاکچری جان خودشان را از دست می‌دهند. کارآگاه بازنشسته «جوئی مولورای»، با هنرنمایی فریمن، توسط شریک سابق خود «ویلیام کیز»، با هنرنمایی دویتو، دوباره وارد عمل شده و به‌صورت مامورمخفی وارد دنیایی از فساد، موادمخدر و قتل در یک جامعه ثروتمند به کنترل یک سردسته مافیا «هاروی استراید»، با هنرنمایی آل پاچینو، و وکیلش «اسپایدر»، با هنرنمایی میرن، می‌شوند.

لازم به ذکر است که عنوان فیلم مخفف جمله «Senior Nursing Institute & Family Foundation» به معنای «موسسه پرستاری افراد پیر و بنیاد خانواده» می‌باشد. حق توزیع جهانی فیلم اسنیف قرار است در جشنواره فیلم تورنتو برای فروش قرار داده شود و هکفورد نیز برنامه دارد تا فیلمبرداری اوایل سال آینده آغاز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
TheeynSolitary آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Theeyn
کاربر

عمر با عزت به این میگن!!

Solitary
کاربر

به به خدا عمر بده الپاچینو فقط فیلم بازی کنه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام