دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شروع امیدوارکننده «Dune» در باکس‌آفیس بین‌المللی

thumbnail

جدیدترین فیلم «دنی ویلنوو» با عنوان «تل‌ماسه» (Dune) به تازگی در سینماهای بین‌المللی اکران گردید و شروع امیدوارکننده‌ای داشت. این فیلم موردانتظار و پرطرفدار و پرستاره که بر اساس رمانی به همین نام اثر «فرانک هربرت» ساخته شده است، از روز جمعه اکرانش را در کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان و ایتالیا آغاز کرد که با بازخورد مثبت هواداران همراه بود.

فیلم Dune که با هنرنمایی بازیگران درجه یکی همچون «تیموتی شالامی»، «اسکار آیزاک»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «زندایا»، «جیسون موموآ»، «دیو باتیستا» و ... همراه است، اکران بین‌المللی‌اش را در بیست و چهار مارکت آغاز کرد که توانست فروش 35.8 میلیون دلاری را به ثبت برساند که بسیار خوب و امیدبخش بود و در اکثر کشورها در رتبه اول قرار گرفت. به ترتیب کشورهایی که بیشترین سهم را در فروش بین‌المللی آغازین فیلم Dune داشتند روسیهبا 7.6 میلیون دلار، فرانسه با 7.5 میلیون دلار، آلمان با 4.9 میلیون دلار و ایتالیا با 2.6 میلیون دلار فروش بودند. این فیلم دقیقاً یک ماه دیگر در تاریخ 22 اکتبر در کشور چین که انتظار می‌رود در این کشور فروش بالایی داشته باشد اکران خواهد شد که همزمان با اکران در ایالات متحده خواهد بود.

در سطح بین‌المللی، بسیاری از کشورها هنوز محدودیت ظرفیت دارند و برخی مناطق، از جمله فرانسه، ایتالیا و آلمان، تماشاگران را ملزم به داشتن کارت واکسن برای رفتن به سینما کرده‌اند. در همین حین، کشورهای کره، ژاپن، استرالیا و اکثریت آسیای جنوب شرقی اقدامات شدیدتری را برای قرنطینه اعمال کردند، بدین معنا که اکثر سینماها مجبور به تعطیلی شده‌اند و سینماهایی که به آن‌ها اجازه باز ماندن داده شده، ساعات کاری‌اشان کاهش یافته است.

قابل ذکر است که فیلم Dune همزمان با اکران در ایالات متحده در سرویس استریم HBO Max نیز انتشار خواهد یافت و این بدین معنی‌ست که شما مخاطبان ایرانی می‌توانید آن را بلافاصله پس از پخش در ایالات متحده با کیفیت بالا از وب‌سایت والامووی دریافت نمایید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام