دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هنرنمایی «تیلدا سوینتن»، «جرج مکای» و «استفن گراهام» در فیلم موزیکال «پایان»

thumbnail

«تیلدا سوینتن» قرار است در یک فیلم موزیکال در مورد پایان دوره انسان‌ها با عنوان «پایان» (The End) هنرنمایی کند و در این فیلم «جرج مکای» و «استفن گراهام» نیز در کنار وی به هنرنمایی خواهند پرداخت.

«جاشوآ اوپنهایمر» کارگردان فیلم مستند «عمل کشتن» (The Act of Killing) محصول سال 2012 به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شده که طبق توضیحات مختصری که در مورد موضوع منتشر شده، این فیلم بر روی آخرین خانواده انسان‌ها بر روی سیاره زمین تمرکز دارد. آیا این بدین معنی‌ست که بقیه جانشان را از دست داده‌اند؟ آیا به سیاره دیگری نقل مکان کرده‌اند؟ در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم کسب خواهیم کرد.

به احتمال زیاد اوپنهایمر فیلمبرداری این پروژه را از سال بعد آغاز خواهد کرد اما هنوز در مورد تاریخ انتشار آن جزئیاتی گزارش نشده است. سوینتن به تازگی در فیلم «گزارش فرانسوی» (The French Dispatch) به کارگردانی «وس اندرسن» هنرنمایی کرده است که این فیلم طی ماه جاری میلادی در سینماها اکران خواهد شد. گراهام نیز هم‌اکنون با فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) در سینماها حضور دارد و مکای نیز به زودی با فیلم «گرگ» (Wolf) وارد سینماها خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام