دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«کیلیان مورفی» در فیلم بعدی «کریستوفر نولان» هنرنمایی خواهد کرد

thumbnail

«کیلیان مورفی» بازیگر محبوب و پرطرفدار بریتانیایی قرار است نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را ایفا کند. اوپنهایمر فیزیکدان آمریکایی بود که نقشش در آزمایشگاه لوس آلاموس و مشارکت در پروژه منهتن باعث شد که به وی لقب "پدر بمب اتم" بدهند.

به صورت رسمی اعلام شده عنوان این فیلم که توسط «کریستوفر نولان» کارگردانی خواهد شد «اوپنهایمر» (Oppenheimer) بوده و کیلیان مورفی نقش اول فیلم را خواهد داشت. زوج نولان و مورفی چندین بار با یکدیگر همکاری داشته‌اند که این همکاری شامل فیلم‌هایی همچون «دانکرک»، «تلقین» و «بتمن آغاز می‌کند» می‌شود.

کمپانی «یونیورسال» در رقابتی که با دیگر کمپانی‌های بزرگ همچون «پارامونت»، «سونی» و «برادران وارنر» داشت توانست حق و حقوق مربوط به توزیع و نشر این فیلم را دریافت کند و برای تولید آن بودجه صد میلیون دلاری اختصاص خواهد داد.

فیلم اوپنهایمر همانند دیگر فیلم‌های نولان همچون «دانکرک» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» توسط دوربین‌های IMAX فیلمبرداری خواهد شد و کمپانی یونیورسال آن را در تاریخ 21 جولای 2023 (30 تیر 1402) در سینماها اکران خواهد کرد.

فیلمنامه این فیلم توسط نولان نوشته شده و بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» (American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer) خواهد بود. تهیه‌کنندگان پروژه «اما توماس»، «چارلز روون» و خود کریستوفر نولان هستند و تولید فیلم نیز از اوایل سال 2022 آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
hamidwitcher آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
hamidwitcher
کاربر

به امید اسکار نولان. همیشه تو فیلماش با تکنیک های کارگرانیش فیزیک ناممکن رو به چالش میکشید. این بار هم رفته به سراغ چالش برانگیزترین مرد توی دنیای فیزیک. کسی که بعد از اختراع بمب اتم توی پروژه منتهن گفت :
Now, I am become death, the destroyer of the worlds




فیلم های بزودی

کانال تلگرام