دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران «ونوم 2» با یکه‌تازی و رکوردشکنی آغاز شد

thumbnail

در آخر هفته‌ای که گذشت فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) اکران شد که توانست با فروش 90 میلیون دلاری رکوردی جدید در دوران همه‌گیری ویروس کووید-19 بر جای بگذارد. این یک عملکرد برانگیزنده بوده که بار دیگر روزنه‌های بازگشت سینما به دوران قبل از کرونا و همچنین قدرت مارول در باکس‌آفیس را نشان می‌دهد.

دنباله فیلم ونوم که با هنرنمایی بازیگران پرطرفدار و نامداری همچون «تام هاردی» و «وودی هرلسون» همراه بوده، توسط کمپانی «سونی پیکچرز» اکران گردید که این فیلم جدا از دنیای سینمایی مارول که توسط کمپانی «دیزنی» منتشر می‌شود می‌باشد. از جدیدترین فیلم‌هایی که از دنیای سینمایی مارول منتشر شده می‌توان به «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» و «بیوه سیاه» اشاره کرد که هر دو از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما در ایالات متحده بوده‌اند.

اگر فروش ونوم 2 در این سه روز را الگو قرار دهیم این فیلم در مسیر تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین بلاک‌باسترهای سال 2021 قرار دارد. این فیلم هم‌اکنون در سینماها در حال پخش بوده و هنوز در شبکه استریم به پخش در نیامده؛ عاملی که در فروش بلیط سینما بسیار تعیین کننده است.

در بخش بین‌المللی نیز ونوم 2 توانست در کشور روسیه فروش 13.8 میلیون دلاری داشته باشد. این فیلم قبل از اینکه در اکثر مارکت‌های بین‌المللی اکران شود، هفته آینده در آمریکای لاتین به اکران در خواهد آمد. قابل ذکر است که هنوز تاریخی برای اکران فیلم در کشور چین مشخص نشده است. کشور چین از جمله کشورهایی‌ست که می‌تواند در فروش بهتر و بیشتر ونوم 2 تاثیر بسازایی داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Old Man Jenkinsali.a آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Old Man Jenkins
کاربر

همه سایت ها گذاشتنش اما شما نمیذارید

ali.a
کاربر

کی کیفیت Webdlونوم منتشر میشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام