دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«جنسن اکلس» به جمع بازیگران فیلم وسترن «Rust» پیوست

thumbnail

پس از سال‌ها فعالیت در بخش تلویزیون و هنرنمایی در سریال پانزده فصله «سوپرنچرال» بالاخره «جنسن اکلس» آماده است که به دنیای فیلم سینمایی باز گردد. این بازیگر آمریکایی به جمع بازیگران فیلم وسترن «Rust» که به کارگردانی «جويل سوزا» خواهد بود پیوسته است. تاکنون نیز حضور بازیگرانی همچون «الک بالدوین»، «تراویس فیمل» و «فرانسیس فیشر» در این فیلم تایید شده است.

فیلمنامه این فیلم را خود سوزا بر اساس داستانی که با همکاری بالدوین بر روی آن کار کرده نوشته است. داستان این فیلم درمورد یک یاغی بد آوازه به نام «هارلند راست»، با هنرنمایی بالدوین، می‌باشد که تا آنجایی که به یاد دارد همیشه بر روی سرش جایزه‌ای بوده است. هنگامی که نوه سیزده ساله وی با نام لوکاس به خاطر یک قتل تصادفی به اعدام محکوم می‌شود، راست برای فراری دادن او از زندان به کانزاس می‌آید. در کنار هم این دو فراری باید از دست کلانتر افسانه‌ای با نام «وود هلم»، با هنرنمایی اکلس، و یک جایزه بگیر، با هنرنمایی فیمل، فرار کنند. در همین بین اسرار عمیقاً دفن شده از خاکستر بیرون می‌آید و پیوند خانوادگی غیرمنتظره‌ای شکل می‌گیرد، جایی که این دو نفر سعی بر خارج شدن از مرزهای بی‌رحم آمریکا دارند.

قبل از اینکه هنرنمایی اکلس در این فیلم را در سینماها ببینیم، شاهد هنرنمایی وی در فصل سوم سریال «پسران» (The Boys) خواهیم بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
NaSRiN آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
NaSRiN
کاربر

جنسن اکلس رو دوست دارم.بی صبرانه منتظرم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام