دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«سِر مایکل کین» بازنشستگی خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد

thumbnail

«سِر مایکل کین» بازیگر 88 ساله بریتانیایی که در دوران بازیگری خود دو بار برنده جایزه اسکار شده است، روز جمعه در یک مصاحبه رادیویی بازنشستگی خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد و فیلم «پرفروش‌ترین‌ها» (Best Sellers) آخرین هنرنمایی وی شد.

او در این مصاحبه عنوان کرد:« دو سالی هست که جلوی دوربین نرفته‌ام و مشکل ستون فقرات دارم که روی پاهایم تاثیر می‌گذارد، بنابراین نمی‌توانم خیلی خوب راه بروم.» کین در ادامه افزود:« کتابی که نوشتم مورد توجه قرار گرفت و موفق بود بنابراین من الآن بازیگر نیستم، من یک نویسنده‌ام. نویسندگی خیلی دوست داشتنی هستش زیرا شما به عنوان بازیگر باید ساعت شش و نیم صبح از خواب بیدار شوید و به استودیو بروید. به عنوان یک نویسنده، می‌توانید بدون ترک تخت شروع به نوشتن کنید.»

خیلی‌ها انتظار داشتند که کین در فیلم بعدی «کریستوفر نولان» که در مورد «جی رابرت اوپنهایمر» است حضور داشته باشد. کین در بعد از فیلم «بتمن آغاز می‌کند» در تمام فیلم‌های نولان حضور داشته و حتی در فیلم «دانکرک» نیز به صورت صوتی در یک کامئو حضور داشت.

کین از سال 1950 حرفه بازیگری را شروع کرد و تاکنون در بیش از 130 فیلم حضور داشته است و بابت هنرنمایی‌اش در فیلم‌های «هانا و خواهرانش» و «قوانین خانه سایدر» موفق به کسب جایزه اسکار شد؛ وی همچنین چهار بار دیگر نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
David DeidaShakiba13hooman817 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
David Deida
کاربر

البته بعدا خودش این خبر رو تکذیب کرده!
وی نه‌ تنها به‌صورت رسمی در صفحه‌ی شخصی خود در توئیتر گفت که بازنشسته نشده است، بلکه خطاب به رسانه‌ی معتبر ورایتی نوشت: «چند دهه از عمر خود را صرف بیدار شدن راس ساعت ۶ صبح برای ساخت فیلم‌ها کرده‌ام و قصد دور انداختن ساعت زنگی را ندارم».

والامووی جان، لطفا خبرها رو آپدیت نگه دار.

Shakiba13
کاربر

حیف شد واقعا…
حالا نولان یکی از بازیگرای خوب و پایه ثابت فیلماشو از دست میده!

hooman817
کاربر

این فیلم مدتیه که اومده هیچکس قصد ترجمه ی زیرنویس آن را ندارد؟ چرا خب؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام