دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گزارش عملکرد فیلم «زمانی برای مردن نیست» در باکس‌آفیس آمریکای شمالی

thumbnail

پس از 18 ماه تاخیر بابت شیوع و همه‌گیری ویروس کووید-19، فیلم «زمانی برای مردن نیست» در سینماهای آمریکای شمالی اکران گردید. آخرین هنرنمایی «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» توانست با اکران در 4407 سینما مبلغ 56 میلیون دلار فروش را به ارمغان آورد و به راحتی بر صدر جدول باکس‌آفیس تکیه کند.

این شروع هیچ رکوردی را چه در مجموعه جیمز باند و چه در دوران همه‌گیری جا به جا نکرد، اما آغاز بسیار امیدوارکننده‌ای در این دوران است و در واقع چهارمین افتتاحیه برتر در کل مجموعه جیمز باند می‌باشد. باید این موضوع توجه داشت که جیمز باند از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نمی‌باشد که هفته‌های ابتدایی فروش چشمگیر داشته باشد. مخاطبان جیمز باند همیشه تماشاگران سن‌دارتر و بزرگسال بوده که عجله‌ای برای تماشای فیلم در هفته‌های ابتدایی اکران نداشته و در کل تاریخ مجموعه جیمز باند فیلمی نتوانسته در هفته اول در آمریکای شمالی بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته باشد. در این زمینه بهترین فروش متعلق به فیلم «اسکای‌فال» می‌باشد که سال 2012 با 88 میلیون دلار فروش کارش را آغاز کرد.

در بخش فروش بین‌المللی زمانی برای مردن نیست درخشان عمل کرده است. دوازده روز پیش بود که این فیلم در سینماهای سراسر جهان اکرانش را آغاز کرد که تاکنون موفق شده مبلغ 257.2 میلیون دلار را به ارمغان آورد که فروش کلی این فیلم که با بودجه 250 میلیون دلاری تولید شده است را به رقم 313 میلیون دلار می‌رساند. خبر خوب برای توزیع‌کنندگان فیلم این است که زمانی برای مردن نیست هنوز در کشور چین اکران نشده و در تاریخ 29 اکتبر این امر انجام خواهد شد. کشور چین یکی از بهترین مارکت‌های فیلم‌های جیمز باند بوده که می‌تواند موفقیت‌های خوبی را برای این فیلم به همراه داشته باشد.

فیلم مورد انتظار دیگری این هفته در آمریکایی شمالی اکران نگردید و رتبه دوم باکس‌آفیس این هفته به صدر نشین هفته گذشته یعنی «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» رسید. این فیلم در دومین هفته از اکرانش توانست 32 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم هفته گذشته با اکران 90 میلیون دلاری کارش را آغاز کرد.

در رتبه‌های سوم تا پنجم نیز به ترتیب فیلم‌های «خانواده آدامز 2»، «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» و «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» قرار دارند که به ترتیب با فروش‌های 10، 4.2 و 1.5 میلیون دلاری به این جایگاه‌ها دست پیدا کردند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام