دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تاریخ انتشار فیلم ‘’A Quiet Place Part II’’ تغییر یافته است

thumbnail

فیلم مورد انتظار ‘’A Quiet Place Part II’’ در ابتدا برای اکران در مارچ 2020 برنامه ریزی شده بود، اما با شیوع ویروس COVID-19 و شروع مشکلات مختلف ناشی از آن، مراحل تولید این اثر به صورت کامل متوقف شد و کمپانی پارامونت پیکچرز در ابتدا انتشار این فیلم را به سپتامبر ۲۰۲۰ و سپس به سپتامبر ۲۰۲۱ موکول کرد.

با این حال این‌گونه به نظر می‌رسد که زمان عرضه این عنوان مجددا دچار تغییر شده،با این تفاوت که این بار کمپانی ناشر اعلام کرده است که فیلم ‘’A Quiet Place Part II’’ چندین ماه زودتر و در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

چندی پیش نیز کمپانی پارامونت از تصمیم جدیدش برای انتشار فیلم‌های جدید این کمپانی در سرویس استریم پارامونت پلاس خبر داد و به نظر می‌رسد که این دنباله مورد انتظار نیز بخشی از این برنامه خواهد بود. طبق اعلام این کمپانی فیلم‌ها با فاصله زمانی اندک نسبت به تاریخ اکران‌شان در سالن‌های سینما، از طریق این سرویس در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند.

روز گذشته نیز کمپانی یونیورسال پیکچرز از تاخیر ایجاد شده در روند انتشار فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ خبر داد و اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۲۵ ژوئن 2021 (4 تیر 1400) عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mehdi Alavi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mehdi Alavi
مهمان

چه خبر خوبی!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام