دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم «گرگینه نوجوان» ساخته خواهد شد

thumbnail

در چهارمین سالگرد از پخش آخرین قسمت سریال «گرگینه نوجوان» (Teen Wolf)، سرویس استریم «پارامونت پلاس» اعلام کرد که به زودی یک فیلم از این سریال را منتشر خواهد کرد. کارگردانی این پروژه بر عهده «جیف دیویس»، خالق سریال، خواهد بود و مذاکرات با بازیگران اصلی سریال شامل «تایلر پوزی»، «دیلن اوبرایان» و «هالند رودن» آغاز شده است.

اما طرفداران چه انتظاراتی از این فیلم جدید داشته باشند؟ پارامونت پلاس در این مورد عنوان کرد:« یک ماه کامل در بیکن هیلز بالا خواهد آمد و همراهش پلیدی‌های وحشتناکی بیرون می‌آیند. گرگ‌ها بار دیگر زوزه می‌کشند و خواستار بازگشت بنشی‌ها، گرگینه‌های صحرایی، سگ‌های جهنمی، کیتسونه و تمام دیگر تغییر شکل‌دهنده‌های شب می‌باشند.» با توجه به توضیحات، «اسکات مک‌کال»،پوزی، دیگر یک نوجوان نیست، اما هنوز هم گرگینه آلفاست و اشاره شده که وی باید با متحدان جدید و دوستان مورد اعتمادش را دور هم جمع کند تا در برابر قوی‌ترین و کشنده‌ترین دشمنی که تا به حال به آن رو به رو شده‌اند مبارزه کنند.»

«کالتن هاینز»، بازیگر شخصیت «جکسون ویتمور»، با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرامش وعده انتشار این فیلم در سال 2022 را داد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام