دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

عرضه فیلم ‘’Blonde’’ به تعویق افتاد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که مخاطبین و طرفداران مریلین مونرو (Marilyn Monroe) می‌بایست زمان بیشتری را برای تماشا محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس که براساس بیوگرافی ستاره سال‌های دور هالیوود ساخته می‌شود، منتظر بمانند. به گزارش وبسایت ورایتی، انتشار فیلم ‘’Blonde’’ به کارگردانی اندرو دامنیک (Andrew Dominik) به تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

فیلم ‘’Blonde’’ با بازی آنا د آرماس (Ana de Armas) در ابتدا برای فصل جوایز سال جاری برنامه ریزی شده بود و هنوز مشخص نیست که علت اصلی تاخیر ایجاد شده، چه موضوعی بوده است. آخرین ساخته اندرو دامنیک فیلم ‘’Killing Them Softly’’ محصول سال ۲۰۱۲ و با بازی برد پیت (Brad Pitt) به شمار می‌رود و این فیلم‌ساز پس از گذشت تقریبا یک دهه مجددا در قالب کارگردان یک پروژه حضور یافته است.

ناگفته نماند که طی سال‌های اخیر ستارگان دیگری همچون جسیکا چستین (Jessice Chastain) و نائومی واتس (Naomi Watts) ‌برای بازی در قالب شخصیت اصلی این فیلم انتخاب شده بودند،‌اما هریک از این بازیگران سرشناس به دلیل مسائل مختلفی از حضور در این پروژه کناره گیری کرده‌اند.

از دیگر بازیگران حاضر در فیلم ‘’Blonde’’ می‌توان به آدرین برودی (Adrien Brody) و بابی کاناویل (Bobby Cannavale) اشاره کرد. همانطور که ذکر شد، هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این اثر اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام