دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پروسه فیلمبرداری فیلم ‘’Ant-Man 3’’ آغاز شد

thumbnail

این مطلب ممکن است که بخشی از محتوا و اتفاقات سریال ‘’Loki’’ را برای شما فاش کند.

پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان فیلم مورد انتظار ‘’Ant-Man and the Wasp: Quantumania’’ به تازگی از طریق حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که مراحل تولید و فیلمبرداری این اثر از امروز‌ آغاز شده است. مطابق آن‌چه که تا به امروز تایید شده، اکران این فیلم تا پیش از سال ۲۰۲۳ صورت نخواهد گرفت و صرفا این‌گونه به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی در حال پیش‌برد سریع پروژه‌های مختلف از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است.

دو فیلم ابتدایی سری ‘’Ant-Man’’ نتوانستند که هیچ‌گونه رکوردی را در زمینه گیشه جا به جا کنند، با این حال نباید از حضور شخصیت Kang the Conqueror با بازی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) و میزان اثر گذاری احتمالی وی در روند داستانی این فیلم غافل شد.

برای آن دسته از اشخاصی که با شخصیت مذکور آشنایی ندارند، باید ذکر کنیم که وی کنترل کننده خط‌های زمانی و بنیان گذار اصلی سازمان TVA که برای اولین در جریان سریال ‘’Loki’’ به مخاطبین معرفی می‌شود، بوده است. ناگفته نماند که پل رود (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly)، مایکل داگلاس (Michael Douglas) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)‌ مجددا در قالب‌ نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت.

فیلم  ‘’Ant-Man and the Wasp: Quantumania’’ در تاریخ ۱۷ فبریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام