دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هنرنمایی «آنتونی مکی» در سریال لایو-اکشن «فلز درهم‌تنیده»

thumbnail

به نقل از «ورایتی»، «آنتونی مکی» برای هنرنمایی نقش اصلی سریال لایو-اکشن «فلز درهم‌تنیده» (Twisted Metal) به توافق رسید. این سریال توسط «سونی پیکچرز تلویژن» و «پلی‌استیشن پروداکشن» تولید خواهد شد که براساس بازی ویدیویی با همین نام می‌باشد. اولین نسخه از این بازی در سال 1995 منتشر گردید و در سال 2019 نیز گزارش شده بود سونی تمایل دارد سریالی از این بازی خلق کند.

این سریال قرار است در ژانر اکشن کمدی باشد که نویسندگان فیلم‌هایی همچون «ددپول» (Deadpool) و «سرزمین زامبی» (Zombieland) یعنی «رت ریس» و «پال ورنیک» آن را تولید خواهند کرد. داستان درمورد مردی به نام «جان دوئی»، با هنرنمایی مکی، می‌باشد که فرصتی برای زندگی بهتر نصیبش می‌شود؛ اما تنها در صورتی که بتواند با موفقیت یک بسته مرموز را در یک خراب‌آباد پسا آخرالزمانی به مقصد برساند. وی در این راه با کمک یک سارق خودرو خشونت طلب، با غارتگرانی که سوار بر ماشین‌های مرگبار و نابودکننده می‌باشند رو به رو می‌شود که همچنین دیگر خطرات جاده‌ بین شهری در انتظارش است؛ خطراتی مثل یک دلقک دیوانه که ماشین بستنی فروشی را می‌راند و طرفدارن بازی وی را با اسم «Sweet Tooth» می‌شناسند.

مکی اخیراً در سریال «فالکون و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Solider) هنرنمایی کرده و به زودی قرار است در قسمت بعدی فیلم «کاپیتان آمریکا» (Captain America) به عنوان نقش اصلی حضور داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام