دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیسون موموآ از حضورش در پروسه فیلمبرداری فیلم ‘’Aquaman 2’’ خبر داده است

thumbnail

درحالی‌که پروسه فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ‘’Aquaman and the Lost Kingdom’’ از اواخر ماه ژوئن در لندن و به کارگردانی جیمز وان (James Wan) آغاز شده است، ستاره اصلی این سری یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) تا به امروز در مراحل تولید این دنباله مشارکت نداشته و به تازگی از حضورش در این شهر خبر داده است. این بازیگر با انتشار یک ویدیو در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، حضور در کنار سایر عوامل این دنباله را تایید کرده است.

چندی پیش اعلام شد که پیلو اسبک (Pilou Asbaek) بازیگر سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ به جمع عوامل فیلم ‘’Aquaman and the Lost Kingdom’’ پیوسته و احتمالا ایفاگر نقش منفی آن خواهد بود. هنوز مشخص نیست که اسبک چه نقشی را در جریان این اثر برعهده دارد، اما گمان می‌رود که وی در قالب شخصیت شرور Scavenger حضور خواهد یافت.

امبر هرد (Amber Heard) به عنوان مرا، یحیا ابدول-متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) به عنوان بک منتا، تموئرا موریسون (Temuera Morrison) به عنوان تام کری و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)‌ به عنوان اوشن مستر دیگر ستارگان این اثر محسوب می‌شوند. دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) به همراه جیسون موموآ نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده داشته‌اند، اما هنوز اطلاعات به خصوصی پیرامون داستان آن در دسترس نیست.

فیلم ‘’Aquaman and the Lost Kingdom’’ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام