دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

آرنولد شوارتزنگر در یک سریال جاسوسی حضور خواهد یافت

thumbnail

هنگامی‌که در تیزر تبلیغاتی آخرین فیلم منتشر شده از فرنچایز ‘’Terminator’’، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) رو به مخاطبین اعلام کرد که «بازخواهد گشت»، شاید کمتر کسی به این موضوع فکر می‌کرد که بازگشت وی به معنی اولین نقش آفرینی او در یک سریال تلویزیونی خواهد بود.

به گزارش وبسایت ددلاین، شوارتزنگر قرار است تا اولین تجربه حضور خود در یک سریال تلویزیونی را که محصول جدید شبکه Skydance است، تجربه کند. در این سریال که روی فعالیت‌های جاسوسی تمرکز دارد، شوارتزنگر به همراه دختر خود وارد چالش‌های متفاوت و خطرناکی خواهد شد؛ هنوز مشخص نیست که چه شخصی نقش دختر وی را در این سریال ایفا خواهد کرد. نیک سانتورا (Nick Santora) که ساخت یک سریال جاسوسی تحت عنوان ‘’Scorpion’’ را برای شبکه CBS در کارنامه دارد و هم‌اکنون نیز مشغول تولید سریال ‘’Jack Reacher’’ برای شبکه آمازون است، ساخت این سریال بدون عنوان را برعهده دارد.

شوارتزنگر و سانتورا در کنار نمایندگان کمپانی Skydance یعنی دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و بیل باست (Bill Bost) تهیه کنندگان این پروژه هستند. گفتنی است که پیش از این پروژه، شوارتزنگر و کمپانی Skydance در پروژه دو فیلم آخر فرنچایز ‘’Terminator’’ تحت عناوین ‘’Genisys’’ و ‘’Dark Fate’’ با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند چراکه این کمپانی تهیه کننده هر دو فیلم مذکور بوده و بودجه مورد نیاز برای ساخت آنها را تامین کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام