دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزییات جدیدی از فصل دوم سریال ‘’Batwoman’’ منتشر شد

thumbnail

در جریان نیمه دوم رویداد DC FanDome، جزییات جدیدی از فصل دوم سریال ‘’Batwoman’’ منتشر شده است. یکی از بخش‌های مهم پنل اختصاصی و 40 دقیقه‌ای این سریال در جریان این رویداد، حضور کارولاین درایز (Caroline Dries) شورانر و جاویشا لزلی (Javicia Leslie) بت‌وومن جدید این سریال بود.

با کناره گیری رابی رز (Ruby Rose) از حضور مجدد در نقش بت‌وومن در فصل دوم این سریال، بسیاری از طرفداران نگران آینده این سریال بودند که چندی پیش کارولاین درایز اعلام کرد که طرفداران به هیچ‌وجه نباید نگران آینده این سریال باشند چراکه همه چیز طبق برنامه مناسبی درحال انجام است. حال در جریان رویداد DC FanDome نیز درایز از چگونگی برنامه‌های سریال برای غیبت و خروج ناگهانی شخصیت کیت خبر داده است.

«به محض ورود به فصل دوم، با دو داستان مهم مواجه می‌شویم. داستان اول به این صورت است که چه اتفاقی برای کیت رخ داده است؟ او کجا است؟ آیا او زنده است؟ آیا او گم شده است؟ غیبت کیت یکی از مسائل مهم فصل دوم این سریال خواهد بود که طرفداران را با رازهای زیادی رو به رو خواهد کرد چراکه تمامی شخصیت‌ها دیدگاه خاص خود را نسبت به غیب شدن ناگهانی وی دارند و تئوری‌های مختلفی نیز در طی این مسیر ارائه می‌شود که در نهایت به اتفاقاتی هیجان انگیز و شوکه کننده ختم خواهند شد.»

کارولاین درایز در ادامه صحبت‌های خود به معرفی شخصیت رایان وایلدر پرداخت و افزود:
«حال ما یک قهرمان درحال رشد جدید را در شهر گاتهام داریم. رایان شخصیتی جدید در دنیای DC است. او از بدو تولد مخالف بی عدالتی‌ها بوده و برای سیستم حاکم هیچ ارزشی قائل نیست. او همواره در حال مبارزه با سیستم بوده است. وی در تمام طول مدت زندگی‌اش در حال مبارزه بوده و از امروز به بعد نیز مبارزات خود را در قالب شخصیت بت‌وومن ادامه خواهد داد.»

پخش فصل دوم سریال ‘’Batwoman’’ در ماه ژانویه 2021 آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام