دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بندیکت کامبربچ به مینی سریال ‘’The 39 Steps’’ پیوست

thumbnail

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)‌ ستاره دنیای سینمایی مارول و سریال ‘’Sherlock’’، به عنوان تهیه کننده اجرایی و ایفاگر نقش اصلی به مینی سریال ‘’The 39 Steps’’ محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس پیوسته است.

به گزارش وبسایت ددلاین، این قرارداد به منظور پیش‌برد نسبی این پروژه توسط سرویس استریم نتفلیکس به ثبت رسیده است. می‌دانیم که این اثر با اقتباس از رمان نوشته شده توسط جان بیوکن (John Bucan) ساخته می‌شود و تصویری مدرن از داستان آن را روایت خواهد کرد.

مطابق این گزارش، ادوارد برگر (Edward Berger) کارگردانی تمامی قسمت‌های این مینی سریال را برعهده خواهد داشت. مینی سریال ‘’The 39 Steps’’ دومین هم‌کاری مشترک میان این کارگردان و بندیکت کامبربچ محسوب می‌شود؛ این دو پیش از این در پروژه مینی سریال ‘’Patrick Melrose’’ با یک‌دیگر هم‌کاری داشته‌اند. ناگفته نماند که مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده دارد.

داستان این مینی سریال پیرامون شخصیت ریچاد هانی که می‌بایست گروهی از جاسوسان را متوقف و مانع از به سرقت رفتن اسرار نظامی شود، جریان دارد اما طولی نمی‌کشد که او به ارتکاب قتل متهم می‌شود و باید با توطئه بزرگی که در حال شکل گیری است، مبارزه کند.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار مینی سریال ‘’The 39 Steps’’ مشخص نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
stronhadi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
stronhadi
کاربر

ربط این حرفا به این سریال اینه که امیدوارم این سریال یکی از اون هدر دادن های وقت و انرژی نباشه و واقعا چیز خوبی از آب دربیاد

stronhadi
کاربر

بندیکت کامبربچ کلا بازیگر خوبیه و خیلی دوستش دارم اما یه سری فیلم هایی رو بازی کرده کرده که به نظر من وقت و انرژیش رو توی اون فیلم ها هدر داده
این نظر اکثریت مردمه که اگه سریال شرلوک رو ادامه میدادن عالی میشد و موفقیت بزرگ تری براش محسوب میشد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام