دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین پوستر رسمی فیلم “Birds of Prey” منتشر شد

thumbnail

اولین پوستر رسمی فیلم "Birds of Prey" به‌تازگی منتشر شده است که از تمامی شخصیت‌های اصلی فیلم رونمایی می‌کند. کارگردانی این فیلم را «کتی یان» برعهده دارد و «کریستینا هادسون» فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده است. چندی پیش فیلمبرداری‌های مجدد این فیلم آغاز شدند و طبق اعلام «وارنر برادرز» این عنوان در تاریخ 7 فبریه 2020 (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به روی پرده خواهد رفت. پس از حضور «مارگو رابی» ستاره‌ی استرالیایی هالیوود به‌عنوان «هارلی کویین» در فیلم "Suicide Squad" ساخته‌ی «دیوید آیر» در سال 2016، این شخصیت در سینماها نیز به یک شخصیت محبوب تبدیل شد و همین امر باعث شد که چندین فیلم مختلف با حضور این شخصیت وارد پروسه تولید شوند.

فیلم "Birds of Prey" براساس تیمی از شخصیت‌های کمیک‌بوک‌های «دی‌سی» به همین نام ساخته می‌شود که در آن شخصیت «هارلی کویین» با ابرقهرمان‌هایی مانند «بلک کاناری» با بازی «جورنی اسمولت بل»، «هانترس» با بازی «مری الیزابت وینستد» و کارآگاه پلیس شهر گاتهام یعنی «رنه مانتویا» با بازی «روزی پرز» برای شکست دادن شخصیت‌های شرور «بلک مسک» با بازی «ایوان مک‌گرگور» و «ویکتور زاز» با بازی «کری مسینا» و محافظت از شخصیت «کاساندرا کین» جوان با بازی «الا جی باسکو»، یک گروه را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر شخصیت‌های ذکر شده، شایعاتی مبنی بر حضور مجدد «جرد لتو» در نقش «جوکر» در این فیلم به گوش می‌رسد که هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

21
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام