دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Black Adam’’ از بهار 2021 آغاز خواهد شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Black Adam’’ از بهار 2021 آغاز خواهد شد.

همانطور که احتمالا به خاطر دارید، دواین جانسن (Dwayne Johnson) چندین سال قبل به خانواده بزرگ دی‌سی و به منظور حضور در نقش بلک آدام اضافه شد؛ در آن زمان کمپانی سازنده در نظر داشت تا از این شخصیت به عنوان شخصیت منفی فیلم ‘’!Shazam’’ استفاده کند اما پس از گذشت مدت زمان اندکی، تمامی برنامه‌ها تغییر پیدا کردند و ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام به صورت رسمی تایید شد.

چندین سال از خبر ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام می‌گذرد و در طی این سال‌ها پیشرفت چندانی در روند توسعه و ساخت این پروژه ایجاد نشده است با این وجود می‌دانیم که در کنار دواین جانسن، نوآه سنتینو (Noah Centineo) به عنوان اتم اسمشر و آلدیس هاج (Aldis Hodge) به عنوان هاوک‌من دیگر ستارگان این فیلم خواهند بود.

با این حال در طی چندین ماه گذشته با ایجاد تاخیر در روند اکران فیلم ‘’Black Adam’’ و شروع بحران ویروس COVID-19، بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی سوالات مختلفی را در مورد آینده این فیلم و زمان شروع مراحل تولید آن از عوامل پروژه می‌پرسیدند که درنهایت امروز دواین جانسن، ستاره اصلی این فیلم نسبت به تمامی سوالات موجود واکنش نشان داد و با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اذعان داشت که مراحل فیلمبرداری این عنوان در بهار پیش‌رو آغاز خواهد شد.

دواین جانسن هم‌اکنون مشغول انجام مراحل نهایی فیلمبرداری فیلم ‘’Red Notice’’ محصول جدید شبکه استریم نتفلیکس است و پس از آن در پروژه ساخت سریال ‘’Young Rock’’ حضور خواهد یافت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9Berlin آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

من اصلا از دواین جانسون نمیدونم چرا خوشم نمیاد
( نظر من ) * ( نظر همه احترامه )
نه اینکه بخاطر بازیگریش
بازیگر خوبیه اما بنظرم باید بهتر از اینا بازی کنه
تنها فیلمی که از ایشون دوست دارم سریع و خشن تقدیم میکند هابز و شاو

Berlin
کاربر

و البته سارا شاهی بازیگر ایرانی اسپانیایی (Sarah Shahi) بازیگر نقش ثمین شاو در سریال مظنون نیز به عوان یکی از نقش های اصلی که اگه اشتباه نکنم ، نقش دوست دختر بلک آدام و یه قهرمانه داره .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام