دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Black Adam’’ آغاز شد

thumbnail

بنابر اعلام دواین جانسون (Dwayne Johnson) در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ‘’Black Adam’’ به تازگی آغاز شده است.

جوم کالت- سرا (Jaune Collet-Serra) کارگردانی فیلم ‘’Black Adam’’ را برعهده دارد و لارنس شر (Lawrence Sher)، نامزد دریافت جایزه اسکار، مدیر تیم فیلم‌برداری این پروژه خواهد بود. فیلمنامه این اثر بااقتباس از کمیک‌های دی‌سی توسط روری هاینز (Rory Haines)، سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) و آدام استیکیل (Adam Sztykiel) نوشته شده است.

از دیگر ستارگان حاضر در فیلم ‘’Black Adam’’ می‌توان به نوآه سنتینو (Noah Centineo) به عنوان اتم اسمشر، آلدیس هاج (Aldis Hodge) به عنوان هاوک‌من و پیرس برازنن (Pierce Brosnan)‌ به عنوان دکتر فیت اشاره کرد. هممچنین چندی پیش اعلام شد که جیمز کیوساتی مویر (James Cusati-Moyer) ایفاگر یک نقش نامعلوم اما تاثیر گذار در جریان این اثر خواهد بود.

ناگفته نماند که اخیرا نیز کمپانی وارنر برادرز پس از تاخیرهای متعددی که در روند توسعه این عنوان ایجاد شده بودند، از به تعویق افتادن زمان انتشار آن خبر داد و تاریخ جدیدی را برای عرضه آن اعلام کرد. مطابق اعلام شرکت ناشر، فیلم ‘’Black Adam’’ در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Djghc121
کاربر

برای اولین راک در فیلم های ابرقهرمانی قرار با حال بشه

Djghc121
کاربر

برای اولین=برای اولین بار




فیلم های بزودی

کانال تلگرام