دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جان فاورو از شروع مراحل تولید دو سریال ‘’The Mandalorian’’ و ‘’The Book of Boba Fett’’ خبر داد

thumbnail

در روز جمعه گذشته و با اتمام فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’، کمپانی دیزنی به صورت رسمی ساخت اسپین آف دیگری را از فرنچایز ‘’Star Wars’’ و این‌بار بامحوریت شخصیت محبوب بوبا فت تایید کرد.

بنابر تصاویر نشان داده شده در بخش انتهایی قسمت هشتم و پایانی فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’، سریال تازه تایید شده ‘’The Book of Boba Fett’’ در دسامبر ۲۰۲۱ از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

در جریان رویداد Investor Day نیز که توسط کمپانی دیزنی در طی هفته‌های گذشته برگزار شد، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) مدیر استودیو لوکاس فیلم از انتشار فصل سوم سریال پرطرفدار ‘’The Mandalorian’’ در انتهای سال ۲۰۲۱ خبر داد اما وی از انتشار اطلاعاتی نظیر زمان شروع مراحل فیلمبرداری فصل جدید این سریال خود داری کرد.

حال امروز، جان فاورو (Jon Favreau) نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مطرح هالیوود اطلاعات تازه‌ای را در مورد پروژه تولید هردو سریال مذکور منتشر کرده است که بخشی از صحبت‌های وی در بخش زیر قرار گرفته‌اند.

«علت این تصمیم که از معرفی سریال ‘’The Book of Boba Fett’’ در جریان رویداد برگزار شده، اجتناب کردیم، این بود که می‌خواستیم پایان یافتن فصل دوم سریال ‘’The Mandalorian’’ یک سوپرایز بزرگ را برای مخاطبین به همراه داشته باشید. ما هم‌اکنون در حال کار روی پروسه تولید سریال مستقل بوبا فت هستیم و مراحل پیش تولید فصل سوم ‘’The Mandalorian’’ نیز آغاز شده است.»

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دو پروژه در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
samsel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
samsel
کاربر

به به خیلیم عالی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام