دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Tenet’’ همچنان صدرنشین رقابت تک نفره باکس آفیس است

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۲۴ شهریور

فیلم ‘’Tenet’’ ساخته جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) همچنان صدرنشین جدول باکس آفیس ایالات متحده است. این فیلم در طی آخرهفته گذشته توانست با اکران در بیش از ۵۰ مارکت بین المللی مختلف از جمله کشور کانادا به فروش 37.3 میلیون دلاری دست یابد تا فروش کلی آن هم اکنون از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده باشد. با این حال در ایالات متحده، این فیلم نتوانست عملکرد مناسب خود در هفته اول که فروش 20 میلیون دلاری را تجربه کرد، تکرار کند و با افت 66 درصدی نسبت به هفته گذشته، با اکران در 2910 سالن سینمای مختلف تنها 6.7 میلیون دلار فروش داشت. فروش کلی این اثر در ایالات متحده هم‌اکنون 29.5 میلیون دلار است.

نکته جالب در مورد عملکرد ساخته جدید کریستوفر نولان در گیشه، عدم رسیدن میزان فروش آن به میزان بودجه‌ای است که برای ساخت این عنوان هزینه شده است. بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی که صرف جنبه‌های تبلیغاتی این عنوان در بازه‌های زمانی مختلف شده است، فیلم ‘’Tenet’’ با بودجه 205 میلیون دلاری تولید شده است و از آنجا که فروش کلی این اثر به تازگی به مرز 200 میلیون دلار رسیده است، عملا می‌توان به این تیجه رسید که جامعه سینما هنوز به دوران پیش از بحران کرونا بازنگشته است و فیلم‌ها نمی‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند.

فیلم ‘’The New Mutants’’ در هفته سوم اکران خود نیز نتوانست مخاطبین زیادی را به سالن‌های سینما جذب کند تا عملا به یک شکست دیگر در میان فیلم‌هایی که با محوریت دنیای ‘’X-Men’’ ساخته می‌شوند، تبدیل شود. این فیلم با وجود اینکه در رتبه دوم جدول باکس آفیس قرار دارد، طی یک هفته گذشته تنها 2.05 میلیون دلار فروش داشته است. فروش کلی این فیلم در ایالات متحده از مرز 15.2 میلیون دلار عبور کرده است.

در جایگاه سوم این هفته، همانند هفته پیشین فیلم ‘’Unhinged’’ با بازی راسل کرو (Russell Crowe) قرار دارد که فروش کلی آن در ایالات متحده هم‌اکنون 13.8 میلیون دلار است و در پنجمین هفته اکران خود با اکران در ۲۳۶۵ سالن سینما و افت ۱۷درصدی نسبت به هفته گذشته تنها 1.5 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم ‘’The Broken Hearts Gallery’’ تازه وارد این هفته جدول باکس آفیس است که ستارگانی نظیر دیکر مونتگومری (Dacre Montgomery) و جرالدین ویسوانتن (Geraldin Viswanathan) در آن حضور دارند. این فیلم که ناتالی کرینسکی (Natalie Krinsky کارگردانی آن را برعهده داشته و با بودجه بسیار کم ۸ میلوین دلاری ساخته شده است، در اولین هفته اکران خود فروش 1.125 میلیون دلاری را تجربه کرد و در جایگاه چهام باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته، متعلق به فیلم ‘’Bill & Ted Face the Music’’ با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) است. نکته جالب در مورد این فیلم عدم حضور آن در پنج فیلم پرفروش هفته گذشته و حضور آن در هفته جاری آن هم با فروش ضعیف ۲۶۰ هزار دلاری است! فروش کلی این فیلم پس از گذشت سه هفته از اکران آن هنوز به مرز ۳ میلیون دلار نرسیده است که با توجه به بودجه ساخت ۲۵ میلیون دلاری آن، عملا یک شکست محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_iredwood آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad_ir
کاربر

چرا کیفیت خوبش نیمیاد/:

edwood
کاربر

چه روزای بدیه انگار دیگه فیلم خوب ساخته نمیشه سینما هم نا امید شده .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام