دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

صدرنشینی «هالووین می‌کشد» با فاجعه «آخرین دوئل»

thumbnail

فیلم «هالووین می‌کشد» محصول کمپانی‌های «یونیورسال» و «بلوم‌هاوس» توانست در هفته آغازین اکران با فروش 50.4 میلیون دلاری بر صدر جدول باکس‌آفیس تکیه کند. این فروش بسیار خوب در صورتی بدست آمده که علاوه بر وجود رقبای سر سخت، این فیلم به صورت همزمان در استریم «پیکاک» نیز در حال پخش است. این فروش بهترین رکورد برای فیلمی‌ست که همزمان در سینماها در سرویس استریم نیز در حال پخش است.

اما فاجعه‌ای که فیلم «آخرین دوئل» با آن مواجه شد. این فیلم پر سر و صدا و مورد انتظار «ریدلی اسکات» که با بودجه 100 میلیون دلاری تولید گردید و با هنرنمایی بازیگران معروفی از جمله «مت دیمن» و «بن افلک» همراه است تنها 4.8 میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه پنجم قرار گرفت. این فیلم مورد تحسین منتقدین نیز قرار گرفته اما در اولین هفته اکران خود اصلاً نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت عمل کند.

فیلم «زمانی برای مردن نیست» در دومین هفته از اکرانش 24.3 میلیون دلار فروش داشت و در جایگاه دوم قرار گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم اکنون به رقم صد میلیون دلار رسیده است. «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» نیز با 16.5 میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام