دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

صدرنشینی مجدد فیلم «شانگ-چی» در باکس‌آفیس ایالات متحده

thumbnail

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در آخر هفته‌ای که گذشت با وجود اکران فیلم‌هایی جدیدی همچون فیلم جدید «کلینت ایستوود» با نام «گریه کن ماچو» (Cry Macho) و اکشن جدید «کاپ‌شاپ» (Copshop) با هنرنمایی «جرارد باتلر»، باز هم توانست بر صدر جدول باکس‌آفیس ایالات متحده آمریکا تکیه کند.

فیلم شانگ-چی که اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با نقش اولی یک شخصیت آسیایی می‌باشد توانست در سومین هفته از اکران خود 21 میلیون دلار فروش داشته باشد که 39% نسبت به هفته گذشته با کاهش رو به رو بوده و مبلغ کل فروش داخلی را به رقم 176.9 میلیون دلار رساند.

فیلم جدید کلینت ایستوود کارگردان برجسته سینما نیز نتوانست انتظارتی از آن می‌رفت را برآورده کند و با فروش 4.5 میلیون دلاری که از اکران در 3967 سینما بدست آورد توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد. گریه کن ماچو جدیدترین محصول «برادران وارنر» بعد از فیلم‌های «بدخیمی» (Malignant) و «خاطره‌پردازی» (Reminiscence) می‌باشد که علاوه‌بر اکران سینمایی، در سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شده‌اند و مردم می‌توانند در خانه‌هایشان این فیلم‌ها را تماشا کنند.

دیگر فیلم جدید این هفته فیلم اکشن کاپ‌شاپ با هنرنمایی جرارد باتلر می‌باشد که توانست با فروش 2.3 میلیون دلاری که از اکران در 3005 سینما بدست آورد توانست در جایگاه ششم قرار بگیرد.

در دیگر جایگاه‌های باکس‌آفیس این هفته فیلم «Free Guy» در ششمین هفته از اکران خود با 5.2 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار است. فیلم «Candyman» که چهارمین هفته از اکرانش را پشت‌سر گذاشت 3.5 میلیون دلار فروش کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. رتبه پنجم نیز متعلق به فیلم Malignant بوده که با 2.7 میلیون دلار فروش به آن دست یافت. فیلم‌های «Jungle Cruise» و «PAW Patrol: The Movie» و «The Eyes of Tammy Faye» و «Don't Breathe 2» به ترتیب با فروش‌های 2.1، 1.8، 675k و 665k توانستند به ترتیب رتبه‌های هفتم تا دهم باکس‌آفیس این هفته را از آن خود کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
kuorosh azadedwood آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kuorosh azad
کاربر

فیلم رو باید تو سینما دید

edwood
کاربر

با کرونا صنعت سینما نابود شد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام