دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

در فیلم “El Camino” ده‌تا از شخصیت‌های سریال “Breaking Bad” بازخواهند گشت

thumbnail

فیلم "El Camino: A Breaking Bad Movie" ده‌تا از شخصیت‌های سریال اصلی شبکه «AMC» بازخواهند گشت. سریال BB که در سال 2008 به مخاطبین معرفی شد، داستان زندگی شخصیت «والتر وایت» با بازی «برایان کرانستون» یک معلم شیمی دوره دبیرستان را به تصویر می‌کشید که پس از ابتلا به بیماری سرطان به‌منظور فراهم کردن پول زیادی برای خانواده‌اش در زمان مرگش، به‌همراه یکی از دانش آموزان سابق خود به نام «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» شروع به تولید مواد مخدر با خلوص بالا می‌کند و همین موضوع زندگی و روح والتر را به‌مرور رو به سیاهی و مشکلات مختلفی می‌برد و او را تبدیل به یک تبهکار مطرح و بزرگ به نام «هایزنبرگ» می‌کند.

حال پس از گذشت شش سال از اتمام این سریال، «وینس گیلیگن» سازنده اصلی آن با فیلم سینمایی "El Camino" و استفاده از شخصیت «جسی» به‌دنیای سریال BB بازگشته است. در این فیلم که به اتفاقات رخ داده پس از پایان سریال و سرنوشت شخصیت جسی می‌پردازد «آرون پل» مجددا در نقش محبوب خود بازخواهد گشت با این وجود هنوز جزییات چندانی از داستان این فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که برخی از شخصیت‌های سریال اصلی نظیر «بجر» و «اسکینی پیت» در آن حضور دارند البته با توجه به گزارش جدید وبسایت «هالیوود ریپورتر» ده یا بیشتر از ده‌تا از شخصیت‌های سریال اصلی سریال بازخواهند گشت با این حال به‌غیر از سه شخصیت جسی، بجر و اسکینی پیت بازگشت شخصیت دیگری به‌صورت رسمی تایید نشده است. از جمله شخصیت‌های مهم سریال که ممکن است شاهد بازگشت آنها در این فیلم باشیم، شخصیت «سال گودمن» با بازی «باب اودنکرک» است که هم‌اکنون سریال مستقل این شخصیت تحت عنوان "Better Call Saul" توسط شبکه «AMC» ساخته و پخش می‌شود. شخصیت دیگری که مطمئنا تمام طرفداران مشتاق دیدار مجدد او هستند، شخصیت «والتر وایت» است که در پایان فصل پنجم شاهد مرگ او بودیم و احتمالا در قالب فلش بک‌ها با مخاطبین تجدید دیدار کند و از طرف دیگر همسر او «اسکایلر» و پسرش «والتر جونیور» هنوز زنده هستند و از گزینه‌های احتمالی حضور در این فیلم محسوب می‌شوند.

علاوه بر این شایعاتی نیز مورد زنده ماندن «والتر وایت» در پایان سریال وجود دارد که احتمال بازگشت او در زمان حال و نه در فلش‌بک‌ها را در فیلم "El Camino" بالا می‌برد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

20
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام