دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پوستر جدید فیلم ‘’The Card Counter’’ منتشر شد

thumbnail

به تازگی، پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار ‘’The Card Counter’’ به کارگردانی پل شریدر (Paul Schrader) منتشر شده است. شریدر شخصا نگارش فیلمنامه این عنوان را نیز برعهده داشته و در جریان آن ستارگانی همچون اسکاز آیزاک (Oscar Isaac)، تیفانی هادیش (Tiffany Haddish) و تای شریدان (Tye Sheridan) حضور یافته‌اند.

داستان این فیلم روی یک بازجو نظامی سابق به نام ویلیام تل متمرکز است که شدیدا به انجام قمار اعتیاد پیدا کرده و طی زمانی‌که شدیدا غرق در این امر شده است، تل می‌بایست در برابر روح‌های مختلفی از گذشته‌اش که روی میز بازی پدیدار می‌شوند، قرار گیرد و برای فرا رسیدن آن‌چه که در آینده انتظارش را می‌کشد، آمادگی لازم را کسب کند.

این فیلم در جریان فستیوال فیلم ونیز در ماه آینده برای اولین بار نمایش داده خواهد شد و از دیگران بازیگران حاضر در آن می‌توان به ویلم دافو (Willem Dafoe) و اکاترینا بیکر (Ekaterina Baker) اشاره کرد. فیلم ‘’The Card Counter’’ در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) از طریق سینماها در دسترس قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که اشخاصی نظیر مارتین اسکورسیزی (Martin Scorcese) و لی برودا (Lee Broda) ‌به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت داشته‌اند.

اسکار آیزاک که بیشتر برای بازی در سه گانه سوم از سری ‘’Star Wars’’ شناخته می‌شود، به زودی در آثاری همچون فیلم ‘’Dune’’ و سریال جدید کمپانی مارول تحت عنوان ‘’Moon Knight’’ دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام