دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کتی یان به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم ‘’The Freshening’’ انتخاب شد

thumbnail

کتی یان (Cathy Yan) کارگردان فیلم ‘’Birds of Prey’’ به عنوان نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم ‘’The Freshening’’ انتخاب شده است.

این فیلم با اقتباس از داستان کوتاه نوشته شده توسط ریچل خانگ (Rachel Khong) ساخته می‌شود و داستان آن در مورد آینده نه چندان دور کشور آمریکا است که در آن مردم می‌توانند با استفاده از یک ماده مخدر به خصوص مواردی نظیر نژادپرستی و تبعیض‌های جنسیتی را از جامعه حذف کنند.

به گزارش وبسایت ورایتی، کمپانی FilmNation بودجه مورد نیاز این عنوان را به همراه الی وانگ (Ali Wong) کمدین و نویسنده مطرح آمریکایی و کمپانی Hyperobject تامین خواهد کرد. کتی یان در بیانیه‌ای نظر شخصی‌اش را در مورد حضور در این پروژه اعلام کرده که قسمت‌هایی از آن در بخش زیر قرار گرفته است:

«فیلم ‘’The Freshening’’ از آن دسته آثاری است که محتوا و چگونگی زمان بندی اتفاقات آن سبب می‌شود تا من به عنوان نویسنده فیلمنامه و کارگردان آن اثر هیجان زده شوم. من به دلیل وجود امکان انجام این همکاری همراه با الی وانگ، کمپانی FilmNation و Hyperobject بسیار خرسند هستم. به تصویر کشیدن این داستان فوق العاده، واقعا یک فرصت استثنایی است.»

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد فیلم ‘’The Freshening’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام