دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریس همسورث در آینده نزدیک از بازی در نقش ثور کناره گیری نخواهد کرد

thumbnail

مطمئنا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های حال حاضر دنیای سینمایی مارول، شخصیت ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) است که در طی سال‌های اخیر همسورث با حضور در فیلم‌های مستقل این شخصیت یا سری فیلم‌های ‘’Avengers’’ به خوبی توانست جنبه‌های مختلفی از خصوصیات رفتاری شخصیت ثور نظیر جدیت در مبارزات یا حس شوخ طبعی و شوخی‌های اختصاصی وی را به مخاطبین نشان دهد.

کریس همسورث باری دیگر قرار است در فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ که تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی آن را برعهده دارد و ناتالی پرتمن (Natalie Portman) نیز مجددا در نقش معشوقه ثور باز می‌گردد، چکش میولنیر را در دست بگیرد. حال سوال اصلی این است که آیا کریس همسورث پس از بازی در این فیلم همانند رابرت داونی جونیر (Robert Downey Jr) یا کریس ایونز (Chris Evans) از حضور در نقش این ابرقهرمان و دنیای سینمایی مارول کنار گیری خواهد کرد؟

در مصاحبه اخیر کریس همسورث با وبسایت لهستانی ElleMan، وی در پاسخ به این سوال اذعان داشت که فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’، آخرین حضورش در قالب شخصیت ثور نخواهد بود و این شخصیت برای مدت‌ها در این دنیای سینمایی باقی خواهد ماند. وی در ادامه صحبت‌هایی را در مورد فیلم مذکور انجام داد که بخشی از آن به شرح زیر است:

«پس از خواندن فیلمنامه، فقط می‌توانستم بگویم که من واقعا هیجان زده شده‌ام. در پروسه تولید این فیلم مطمئنا عشق و رعد و برق زیادی وجود خواهد داشت! پس از تمامی اتفاقاتی که در فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ رخ داد، خوشحالم که همچنان بخشی از دنیای سینمایی مارول هستم و می توانیم داستان شخصیت ثور را ادامه دهیم. البته من نمی‌توانم جزییاتی از داستان فیلم را اعلام کنم اما برای جلب رضایت‌تان می‌توانم بگویم که این فیلم، خیلی بامزه‌تر و باحال‌تر از فیلم‌های پیشین این شخصیت خواهد بود.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام