دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

برادران روسو نسخه مدرن ‘’A Christmas Carol’’ را خواهند ساخت

thumbnail

براساس گزارشات تازه منتشر شده، به نظر می‌رسد برادران روسو که این روزها جز معدود کارگردان‌های پرکار هالیوود هستند و ساخت آثاری همچون فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ را درکارنامه دارند، ساخت نسخه مدرن و جدید ‘’A Christmas Carol’’ را برعهده گرفته‌اند.

رمان کلاسیک ‘’A Christmas Carol’’ در سال ۱۹۸۳ و به قلم چارلز دیکنز (Charles Dickens) منتشر شده است که داستان شخصیتی به نام ابنیزر اسکروج را روایت می‌کند؛ اسکروج شخصی پیر و بداخلاق است که پس از ملاقات با سه روح گذشته، حال و آینده دچار تغییر و تبدیل به فردی دلسوز و مهربان می‌شود.

در طول تاریخ اقتباس‌های مختلفی از این رمان ساخته شده است که از میان آنها می‌توان به فیلم ‘’A Christmas Carol’’ ساخته رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و یا ‘’The Muppets Christmas Carol’’ محصول سال ۱۹۹۲ اشاره کرد. گفتنی است که چندی پیش نیز ساخت یک نسخه سینمایی جدید از رمان مذکور توسط سرویس استریم اپل تایید شد و بنابر اطلاعات موجود، می‌دانیم که ویل فرل (Will Ferrell) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ستارگان اصلی آن خواهند بود.

همانطور که ذکر شد، برادران روسو به عنوان کارگردان در پروژه تولید نسخه مدرن فیلم ‘’A Christmas Carol’’ حضور خواهند داشت و مارک سوییفت (Mark Swift) به همراه دیمین شانن (Damian Shannon) نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارند؛ این دو پیش از این فیلمنامه آثاری همچون فیلم ‘’Baywatch’’ را به رشته تحریر درآورده‌اند.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام