دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فصل چهارم سریال ‘’Cobra Kai’’ به پایان رسید

thumbnail

براساس اعلام مارتین کوو (Martin Kove)‌ ستاره سریال ‘’Cobra Kai’’ در شبکه اجتماعی توییتر، مراحل فیمبرداری فصل چهارم این سریال به پایان رسیده است.

پس از انتشار فصل دوم این سریال و جدایی آن از Youtube Red، بسیاری از طرفداران خواهان ساخته شدن دنباله آن بودند و میزان تقاضا به حدی بود که سرویس استریم نتفلیکس امتیاز انتشار این عنوان را خریداری کرده و فصل سوم از طریق سرویس مذکور در دسترس قرار گرفت.

اتفاقات این سریال ۳۴ سال پس از فیلم ‘’The Karate Kid’’ محصول سال ۱۹۹۴ رخ می‌دهند و جنبه جدیدی را از زندگی شخصیت جانی لاورنس با بازی ویلیام زابکا (William Zabka) نشان می‌دهند. در جریان فیلم اصلی، لاورنس در ابتدا از دنیل لاروسو با بازی رالف ماکیو (Ralph Macchio) ‌شکست می‌خورد و حال ضمن بازگشایی مجدد باشگاه Cobra Kai، به دنبال رقابتی جدید با ماکیو است.

از دیگر ستارگان این سریال می‌توان به پیتون لیست (Peyton List)، مری موزر (Mary Mouser)، جیکوب برترند (Jacob Bertrand) و ونسا روبیو (Vanessa Rubio) اشاره کرد. فصل چهارم سریال ‘’Cobra Kai’’ در جریان ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
KingRF82 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
KingRF82
کاربر

عالی ولی چه زود ساختنش امید وارم خوب شده باشه به نظرم رابی همشون میزنه ولی لحظه اخر از رو فاز عصبانیت در میاد و با پدرش اشتی میکنه و اون پیرمرد میرع با ارتش بر میگرده




فیلم های بزودی

کانال تلگرام