دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اما استون مجددا در قالب شخصیت کروئلا حضور می یابد

thumbnail

بنابر اعلام مدیر برنامه‌های اما استون (Emma Stone)، بازیگر برنده جایزه اسکار که این روزها با بازی در فیلم ‘’Cruella’’ توانسته به محبوبیت بسیار زیادی میان مخاطبین دست یابد، استون مجددا در قالب شخصیت کروئلا بازخواهد گشت و قرارداد حضور وی در دنباله فیلم مذکور به صورت رسمی ثبت شده است.

فیلم اول این سری موفق شد تا با اکران در سینماها به فروش کلی ۲۲۰ میلیون دلار دست یابد و همچنین از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس با استقبال بسیار خوب مخاطبین مواجه شد. به گزارش وبسایت ددلاین، هنوز مشخص نیست که کمپانی دیزنی چه برنامه‌ای را برای انتشار دنباله فیلم ‘’Cruella’’ در نظر گرفته است و باید دید که آیا این فیلم نیز به صورت هم‌زمان و در یک روز مشخص از طریق سالن‌های سینما و سرویس دیزنی پلاس در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) مشابه با فیلم اول کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) مجددا وی را در زمینه نگارش فیلمنامه یاری خواهد کرد. انتظار می‌رود که در کنار اما استون، دیگر ستارگان فیلم نخست نظیر پت والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) و جول فرای (Joel Fry) نیز در قالب نقش‌هایشان بازگردند.

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون دنباله فیلم ‘’Cruella’’ در دسترس نیست

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
ali_ah33nader آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ali_ah33
کاربر

یکش عالی بود

nader
کاربر

بیصبرانه منتظر بخش دوم این فیلم هستم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام