دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سرویس استریم نتفلیکس سریال ‘’Cursed’’ را لغو کرد

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، درحالی‌که فصل اول سریال فانتزی ‘’Cursed’’ از طریق سرویس استریم نتفلیکس در سال گذشته عرضه شده است، روند تولید این اثر کاملا متوقف شده و فصل دوم آن دیگر ساخته نخواهد شد.

این سریال با اقتباس از رمان نوشته شده توسط فرانک میلر (Frank Miller) و تام ویلر (Tom Wheeler) که مشترکا ساخت این پروژه را نیز برعهده داشته‌اند، ‌ساخته شده است. داستان سریال ‘’Cursed’’ یک اقتباس کاملا تازه را از جهان شاه آرتور دنبال می‌کند و تمرکز اصلی آن روی شخصیتی به نام نیموی با بازی کاترین لانگفورد (Katerine Langford) قرار دارد.

نیموی یک شخصیت نوجوان است که تقدیرش تبدیل شدن به بانوی دریاچه خواهد بود؛ وی در طی این مسیر به نمادی برای شجاعت و شورش علی پادشاهی ستمگر اوتر پندراگون بدل می‌شود. دوون ترل (Devon Terrell)، سباستین ارمستو (Sebastian Armesto) و گوستاف اسکارشگرد (Gustaf Skarsgard) دیگر بازیگران این سریال به شمار می‌روند.

فصل اول سریال ‘’Cursed’’ در تابستان گذشته منتشر شده است و در آن زمان با نقدهای نسبتا متوسطی از جانب مخاطبین و منتقدین مواجه شد. از طرف دیگر، میزان بینندگان فصل اول نیز نتوانست به حد مورد انتظار سرویس نتفلیکس برسد تا تقریبا حدود یک سال پس از انتشار آن، تولید این سریال به صورت کامل متوقف شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AR3F آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AR3F
کاربر

این موضوع تا حدی مشخص بود . سریال از بسیاری جهات مشکل داشت .




فیلم های بزودی

کانال تلگرام