دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«دیزی ریدلی» در فیلم علمی‌تخیلی «سقوط ذهن» هنرنمایی خواهد کرد

thumbnail

به نقل از پایگاه خبری «ددلاین»، «دیزی ریدلی» بازیگر 29 ساله بریتانیایی که با فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) به شهرت رسید، قرار است در فیلم هیجان‌انگیز و علمی‌تخیلی «سقوط ذهن» (Mind Fall) که «متیو کاسوویتس»، کارگردان فیلم «نفرت» (La Haine) محصول سال 1995،  آن را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «گراهام مور»، نویسنده فیلم «بازی تقلید» (The Imitation Game) محصول سال 2014، کارگردانی خواهد کرد، هنرنمایی کند.

داستان فیلم سقوط ذهن در آینده‌ای نزدیک در شهر لندن رخ می‌دهد، جایی که پرطرفدارترین دارو در بازار سیاه خاطرات است که به طور فیزیکی از مغز یک فرد برداشته شده و با استفاده از یک فناوری غیرقانونی جدید در مغز فرد دیگری کاشته می‌شود. یکی از قاچاقچیان برتر به نام «آردیس وارنادو»، با هنرنمایی ریدلی، خاطرات را از کسانی که به دنبال پول سریع هستند برداشته و آن را دوباره به مشتریانی می‌فروشد که حاضرند برای این خاطرات که به ضمیر ناخودآگاه آنها پیوند می‌خورند و عملاً از خاطرات طبیعی آنها قابل تشخیص نیستند، پول زیادی پرداخت کنند. در همین حین، آردیس در حال مبارزه با اعتیاد خوب به این خاطرات است و اغلب در تلاش است تا بین زندگی‌ای که زندگی کرده و خاطراتی که کاشته شده تمایز قائل شود. بنابراین، وقتی او متهم به قتل یکی از مشتریانش می‌شود، غریزه آردیس این است که به ذهن خود شک کند. او تصمیم می‌گیرد خودش این جنایت را حل کند، به این امید که نامش را پاک کند اما همه چیزهایی را که تا به حال فکر می‌کرد واقعی است زیر سوال می‌برد.

اخیراً هنرنمایی دیزی ریدلی را در کنار «تام هالند» در فیلم «آشوب مدام» (Chaos Walking) تماشا کردیم و هم‌اکنون نیز وی در مراحل تولید فیلم «دختر پادشاه مرداب» (The Marsh King’s Daughter) به کارگردانی «نیل برگر» قرار دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام