دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

داکوتا جانسون در فیلم ‘’Persuasion’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) به محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس تحت عنوان ‘’Persuasion’’ پیوسته است؛ این فیلم اقتباسی مدرن از رمانی به همین نام، نوشته جین آستن (Jane Austen) خواهد بود.

کری کراکنل (Carrie Cracknell) که سابقه کارگردانی تئاترهای مطرحی نظیر ‘’Sea Wall/A Life’’ با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhall) را در کارنامه دارد، ساخت این فیلم را عهده‌دار است. ران بیس (Ron Bass) نویسنده فیلمنامه فیلم ‘’Rain Man’’ به همراه آلیس پیکتوریا وینزلو (Alice Victoria Winslow)، فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده‌اند.

در جریان فیلم ‘’Persuasion’’ داکوتا جانسون ایفاگر نقش ان الیوت، زنی که با حساسیت‌ها و برخی شرایط دنیای مدرن ناسازگار است، خواهد بود. این شخصیت همراه با خانواده‌اش که در آستانه ورشکستگی قرار دارند، زندگی می‌کند اما هنگامی‌که معشوقه‌ سابقش مجددا به زندگی وی بازمی‌گردد، همه چیز بهم می‌ریزد. این‌گونه به نظر می‌رسد که مراحل تولید این فیلم از ماه آینده آغاز خواهد شد.

داکوتا جانسون بیشتر برای بازی در فرنچایز ‘’Fifty Shades’’ میان مخاطبین مطرح است و به زودی در کنار اولیویا کلمن (Olivia Colman) در فیلم ‘’The Lost Daughter’’ دیده می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام