دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزئیات جدیدی از فیلم ‘’Deadpool 3’’ منتشر شد

thumbnail

در طی سال‌های اخیر سوال مختلفی در میان طرفداران شخصیت ددپول و آینده فرنچایز سینمایی این شخصیت به وجود آمده چراکه هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد فیلم ‘’Deadpool 3’’  و زمان شروع مراحل تولید آن منتشر نشده است.

با خریداری استودیو فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، امتیاز تمامی آثار و فرنچایزهای استودیو مذکور در دست دیزنی قرار گرفته‌ است و فرنچایز ددپول نیز از این قائده مستثنا نیست. مطابق انتظارات، دیزنی از پتانسیل بالا شخصیت‌هایی نظیر ددپول صرف نظر نمی‌کند و در آینده قصد دارد که آثار مختلفی را با محوریت این دسته از شخصیت‌ها تولید کند.

در جریان مصاحبه اخیر کوین فایگی (Kevin Feige) با وبسایت کولایدر، فایگی اطلاعات جدیدی را در مورد فیلم فیلم ‘’Deadpool 3’’ منتشر کرده و بنابر گفته‌های وی، این اثر ضمن دریافت درجه سنی بزرگسالان، در جهان سینمایی مارول جریان دارد و اتفاقات آن به سایر آثار حاضر در این دنیای سینمایی متصل خواهد بود.

کوین فایگی در ادامه به زمان احتمالی شروع مراحل فیلم برداری این اثر اشاره کرده و براساس گفته‌های وی، با توجه به برنامه زمانی شلوغ کمپانی مارول و شروع فیلمبرداری فیلم‌هایی نظیر ‘’Doctor Strange 2’’ و ‘’Captain Marvel 2’’ در سال ۲۰۲۱، احتمالا فیلمبرداری فیلم ‘’Deadpool 3’’ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

همه به دلیل کرونا به تعویق میفتن !
کل زندگی رو کرونا از مون گرفت!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام