دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

در فیلم ‘’Multiverse of Madness’’ مخاطبین با قدرت واقعی دکتر استرنج آشنا می‌شوند

thumbnail

اولین تجربه حضور بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در قالب شخصیت دکتر استرنج، به فیلم ‘’Doctor Strange’’ محصول سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد و پس از آن، این بازیگر در فیلم‌های سوم و چهارم سری ‘’Avengers’’ نیز ایفاگر این نقش بوده است.

با این حال پس از انتشار سریال ‘’WandaVision’’ و اتفاقاتی که در پایان بندی فصل ابتدایی سریال ‘’Loki’’ به تصویر کشیده شده است، انتظار بسیار زیادی برای دو محصول جدید کمپانی مارول یعنی فیلم ‘’Spider-Man: No Way Home’’ و فیلم ‘’Doctor Strange in the Multiverse of Madness’’ و تماشا چگونگی اثر گذاری شخصیت دکتر استرنج روی روند داستانی آثار بعدی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول میان مخاطبین به وجود آمده است.

تا به امروز اطلاعات بسیار اندکی پیرامون پروژه‌های مذکور در دسترس قرار گرفته است، اما اخیرا مایکل والدرن (Michael Waldron) نویسنده سریال ‘’Loki’’، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که در جریان دنباله فیلم ‘’Doctor Strange’’، شخصیت دکتر استرنج نهایت قدرتش را به تصویر خواهد کشید و قطعا مخاطبین از تماشا قدرت نمایی‌های وی شدیدا لذت خواهند برد. وی از انتشار جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

فیلم ‘’Doctor Strange in the Multiverse of Madness’’ در تاریخ ۲۵ می ۲۰۲۲ (۴ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
AR3FPhoenix11 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AR3F
کاربر

دهنشون سرویس …
مردیم از منتظر موندن …

Phoenix11
کاربر

Wow




فیلم های بزودی

کانال تلگرام