دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازسازی فیلم «بار کنار جاده» با هنرنمایی «جیک جیلنهال» و کارگردانی «داگ لیمان»

thumbnail

براساس گزارش پایگاه خبری «ددلاین» به نقل از منابع، بازسازی فیلم «بار کنار جاده» (Road House) محصول سال 1989 قرار است ساخته شود و «جیک جیلنهال» برای هنرنمایی در آن و «داگ لیمان» نیز برای کارگردانی در حال انجام مذاکرت هستند. هنوز مشخص نیست که تولید این پروژه چه زمانی آغاز خواهد شد؛ زیرا جیلنهال در شرف فیلمبرداری فیلم «مترجم» (The Interpreter) به کارگردانی «گای ریچی» قرار دارد و لیمان نیز در حال آماده سازی فیلم «اورست» (Everest) می‌باشد، اگرچه منابع نزدیک به پروژه عنوان کردند که استودیو تولیدکننده در حال حاضر به دنبال نویسندگان است تا پیش‌نویس فیلمنامه را مورد بازنویسی قرار دهند. «آنتونی باگاروزی» و «چارلز موندری» پیش نویس قبلی را نوشته بودند.

بار کنار جاده یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن محصول سال 1989 به کارگردانی «رودی هرینگتون» است. در این فیلم «پاتریک سوویزی» هنرنمایی شخصیتی به نام «دالتون» را برعهده داشت. این فیلم فوراً به یک موفقیت تبدیل شد و هنوز هم یکی از نقش های مورد علاقه طرفداران سوویزی فقید محسوب می‌شود. اگرچه این فیلم در باکس‌آفیس تنها 30 میلیون دلار فروش کرد، اما درآمدی از طریق فروش دیسک‌های خانگی بدست آورد چیزی بالغ بر 203 میلیون دلار بوده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه یک بازسازی مستقیم خواهد بود یا یک برداشت مدرن از داستان فیلم است؛ همچنین مشخص نیست که آیا جیلنهال نقش دالتون را ایفا خواهد کرد یا شخصیت کاملاً جدیدی معرفی می‌شود.

صفحه دانلود فیلم «بار کنار جاده» (Road House)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام